DuckTales – Not as easy as it used to be

Enten er Duck Tales på game boy vanskeligere enn nes versjonen eller så har mine duck tales spillferdigheter blitt noe reusten etter nes dagene, for game boy spillet var nemmelig ikke så enkelt som jeg husker nes utgaven var 😛

Som liten kunne jeg spille igjennom nes spillet som ingen ting, uten å miste et liv, nå på game boy, not so much.
Merket jo at det gikk bedre etterhvert og når jeg fikk feelingen litt tilbake gikk det merkbart bedre, men endte opp på månebrettet uten noen liv igjen og klarte såvidt å ta bossen.

Men det ble stopp på transylvania banen, altså når en drar tilbake etter alle baner er klart for å slåss mot dracula.
Kom helt til bossen, men hadde ikke noe energi igjen så et treff så var jeg ute.
So close, yet so far.
HAr lyst å spille nes versjonen, men det er bare to hindringer, 1, jeg har ikke spillet mitt her og 2 nesen min funker så godt som ikke these days 🙁

Ikke det at game boy versjonen er dårlig, den har faktisk litt annet design på brettene, som jo er morsomt da det jo ikke bare er en blåkopi av nes spillet.
Dessverre sliter game boy utgaven med en god del slowdowns her og der som nes utgaven ikke har.
Still awesome dog 🙂

Har du spillt Duck Tales spillet?

Vi må jo ha med oss fantastiske “The Moon” 🙂

Bilder: My iphone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg