Husker du ditt aller første spill?

Husker du det aller første spillet du spillte?
Det gjør ikek jeg dessverre, hey I’m old, cut me some slack 😛
Det var nok på en kompis sin commodore 64, om jeg faktisk spillte selv og ikke bare så på, husker ikke helt. Husker Ghostbusters spillet, men tviler på det var det aller første.

Tror jeg husker det aller første spillet jeg spillte på en egen maskin dog. Det tror jeg var Slap Fight på min egen commodore 64. Mest fordi Slap Fight var det første spillet på kassetten, ja spill var faktisk på kassetter på den tiden 😉

Husker du ditt aller første spill?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg