Dragon’s Dogma – Qeusts and skills and equipment oh my

Fåt gjort unna en del småquests på dragon’s dogma, av sorten beseire x antall div monstre, finn gjenstand x , snakk med person x.
Ikke alle som var like morsomme, men hey, I got some xp and moneys.
Og det brukte jeg til å lære meg og min pawn (datastyrt kompanjong) litt nye skills og kjøpe litt nytt utstyr.
Fikk også oppgradert sverdet mitt en gang, morsomt å kunne oppgradere. Hver level oppgradering krever penger + noen gjenstander. Sverdet mitt er nå oppgradert til lvl 2!

Håper jeg treffer på noen store monstre snart, lenge siden jeg har sett noen nå.

Bilder: My iphone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg