På eventyr i Dragon’s Domga: Humble beginnings

Da har jeg startet litt på Dragon’s Dogma på ps3.
Så langt har jeg laget min karakter, noe som som vanlig bød på mye g rubling og fundering. Er så dårlig på å bestemme meg når det kommer til character  creators med uendelige muligheter 😛
Jeg h ar gjort unna litt tutorials, utforsket en standkant, rakset med meg litt helsegivende bær som vokser her og der. Banket noen goblins jeg fant ute i omgivelsene.
Banket en stor cyclops.
Kuttet ene hodet av en svær hydra.
Og nå er jeg nede og utforsker en stor hule under en brønn.
There are bats and rats here.

Liker spillet godt so far, stor verden å utforske, litt av hvert å finne rundt omkring, god tilfredstillende slåssing. Selv om det trekkerl itt ned at en ikke har noen skikkelig kontroll på sine medhjelpere slik at kampene fort kan bli kaotiske da dine kompanjonger stort sett bare gjør det de vil, banker mine fiender kaster spells i hytt og pine. Generelt føler det som en liksom ikke alltid har helt kontroll i kamper. Ens medhjelpere kan også plukke opp gjenstander så om en ikke er kjapp tar de ting før en får sjangsen.
Så langt har spillet vært litt lett og, men er jo  bare veldig tidlig i det enda da.

Bilder: My iphone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg