Spillåret 2013 starter sterkt

Så var vi åver i 2013 og det starter sterkt hva spill anngår.

Allerede neste uke har vi Anarchy Reigns (PS3) til ps3 og 360 fra japanske Platinum Games (Bayonetta)

og Ninja Gaiden Razor’s Edge til nintendo wii u.

Uken deretter har vi DMC: Devil May Cry til ps3 og 360

Og uken deretter kommer omsider Studio Ghibli spillet Ni No Kuni: Wrath of the White Witch til ps3 (gleder meg!)

Noen av disse du har lyst på?

Selv har jeg lyst på alle sammen 😛

Bilder: Google

4 kommentarer
    1. bumblebenni: Ni No Kuni er jeg spent på ja, endelig en ny jrpg som ser ut til å bli skikkelig bra. Synes de har klart å gjenskape Studio Ghibli feelingen virkelig bra i spillet. Demo ute på psn nå 🙂
      Godt Nytt år!

    2. Nesten alle.. men har kun ps3 🙂 Blir nok ikke noe spill på meg før februar tidligst uansett. Januar er alltid en slem månde for meg!
      Har spilt demoen til Ni No Kuni, var morsomt det 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg