Spill jeg tror er gode men ikke har fått prøvd i 2012

Det kom som vanlig ut mange spill i løpet av året som har gått og det er en del titler jeg bare rett og slett ikke har fått prøvd.
Disse er spill jeg tror er bra og gjerne skulle ha testet som kom ut i løpet av 2012, enkelte av dem har jeg faktisk kjøpt, men bare ikke kommet til.

Army Corps of Hell

The Binding of Isaac: Wrath of the Lamb (utvidelsen til binding of isaac, jeg eier denne, men ikke fått testet enda)

Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance

The Last Story

Pandora’s Tower

Tokyo Jungle (Dette har jeg også kjøpt, men bare ikke fått testet enda)

Okami HD

Persona 4: Golden (Dette kommer ut her til lands i 2013, kom i usa i år dog. Persona 3 var bra så har lyst å få testet dette)

Resonance

Primordia

Edna & Harvey: Harvey’s new eyes

Deponia

Deponia 2: Chaos on Deponia

The Book of Unwritten Tales: The Critter Chronicles

Er det noen spill som kom ut i år du har hatt lyst til å teste?

Bilder: Google

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg