Mine topp spill fra 2012 – OPPDATERING

OPPDATERING – Jepp, som jeg sa hadde jeg nok glemt noen titler , la til Cargo commander og Don’t Starve på listen.

Da har jeg gått igjennom wikipedias liste over spill som kom ut i 2012 og valgt ut de jeg likte best av de jeg faktisk har spillt.
Både jeg og wikipedia har nok glemt noen f.eksen god del indie spill, men her er de jeg merket meg av listen.
I tilfeldig rekkefølge:

Spill jeg har spillt:

Kingdoms of Amalur: Reckoning

Resident Evil: Revelations

Alan Wake’s American Nightmare

The Walking Dead the game

Minecraft 360

Diablo III

Metal Gear Solid HD Collection

Max Payne 3

Dragon’s Dogma (bare spillt demo)

Darksiders II

Sleeping Dogs

Dust: An Elysian Tail (bare spillt demo)

New Super Mario Bros. 2

Double Dragon Neon

Mark of the Ninja (bare spillt demo)

Borderlands 2

Torchlight II

Half-Minute Hero (pc, bare tested 360 demo)

Dishonored

XCOM: Enemy Unknown

Naughty Bear: Panic in Paradise (bare spillt demo)

New Super Mario Bros. U

Spelunky (360)

ZombiU

PlayStation All-Stars Battle Royale

Far Cry 3

Don’t Starve

Cargo Commander

Noen av disse du likte? Eller kanskje det var noen spill du likte som ikke var på listen?

Bilder: Google

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg