Asus Transformer Pad – It only does almost everything

Var så kjempeheldig å få meg en Asus Transformer Pad til jul.
Den kjører en versjon av android os’et og fungerer veldig bra vil jeg si.
Det som er så kjekt med en slik kontra en ipad er hvor mye kontrll en har over paden.
Jeg kan bla i filene som ligger på paden, kopiere, redigere, lage nye mapper, pakke opp og ned filer, se filmer, spille spill og alt mulig.
Den støtter også microsd kort slik at en også kan overføre saker fra f.eks en pc slik.
Micro hdmi port har den og ifall en vil ha bildet over på en stor tv. Ikke fått prøvd dette enda da jeg ikke har en slik kabel, men kan bli morsomt det.

Den støtter også bluetooth og jeg må si jeg ble litt overasket da jeg testet ut et par emulatorer og fant ut at de støtter wiimoten fra nintendo wii som kontrller!
Så jeg tok frem wiimoten og syncet den mot paden og vips så styrte jeg spillet mned den. Brilliant! 🙂
Så utrlig digg å få et slikt åpent system etter å ha levd med iphone’s lukkede system. Så godt å ha mer kontrll, og det er jo så mange flere muligheter. Savner en vanlig usb port dog, men men, fåes jo kjøpt en usb adapter da.

Kjempefornøyd med paden så langt 🙂

Bilde: My iphone

2 kommentarer
    1. Lita: Hehe, vel en må jo ha pc da 😉
      Liker paden veldig godt, så digg å kunne bruke den til alt mulig i motsetning til apples ipad som er helt låst fast.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg