Trådløse rutere er no herk

Elkjøp hadde tilbud på trådløsruter til 99kr i dag og siden jeg nå har fått meg et android brett tenkte jeg det var på tide å omsider anskaffe trådløst internett.
Men å sette opp slikt er ikke det enkleste, først mistet jeg hele internett, deretter etter timesvis med styring, prøving, feiling, frustrering og oppgitthet fikk jeg det omsider opp og gå.
Vel sorta..
Hastighetene på enheter som er koblet opp mot det trådløse nettet er ikek noe særlig og varierer veldig, og såklart finner jeg ikke noen gode løsninger på det. Og nå gidder jeg rett og slett ikke mer, får jeg vel fortsette å ha det de fleste enheter oppkoblet med kabel.

Irriterende..

Bilde: My iphone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg