Assassin’s Creed 3 er veldig kort?

Kan se ut som det kommende Assassin’s Creed 3 er temmelig kort.
Bare ca 10 timer langt før en har klart storyen ryktes det.
Hva er pointet med å lage et open world spill om spillet er så utrolig kort?
Trodde hovedpoenget med slike store åpne verdener var at spillet skulle være stort og langt.
Merkelige greier.

Virker som spill bare blir dyrere og dyrere å lage samtidig som de bare blir kortere.
Så totalt feil vei å gå.

Hva synes du om denne utviklingen?

Assassin’s Creed 3 kommer ut på ps3 og 360 i morgen 31 august og på pc 23 oktober.

Bilde: Wallpaperswide

4 kommentarer
    1. Jeg venter og ser jeg, dette er et spill jeg bare skal ha så! og kjenner jeg meg rett, bruker jeg uansett langt mer enn ti timer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg