Sightseeing in Resident Evil 6

Det går fortsatt fremover i resident evil 6.
Spillet er som en mer slurven og janky versjon av resident evil 5 + Michael Bay, men av og til kan en såvidt skimte rester av resident evil der inne et sted, kneblet og lenket fast inne i et bur uten noen mulighet for å slippe fri. Kanskje det er dette som gjør at jeg fortsetter å spille?
Er på kapitel 5 med Leon nå og tror jeg nærmer meg slutten.

Fant en morsom liten cameo fra resident evil 4 i spillet:

Tønnene! 😛

Dette området var litt nice synes jeg, helt tett zombie virus tåke fremfor en hvor en ser zombiene vakle ut av den og mot en, det kommer bare fler og fler.

Har du spillt noe re 6? Hva synes du om spillet?

Bilder: My iphone

2 kommentarer
    1. Jeg liker den! Spesielt at det er så mange ”historier” (campaigns) å velge mellom. Hver av de er forskjellige, og det likte jeg veldig godt! Selv om jeg savner litt de ”normale” zombiene (som fins på Leon sitt campaign) i alle campaigns.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg