Film: Jim Carrey i Kick-Ass 2?

Siste på nyhetsbørsen rundt kick-ass 2 er at godeste Jim Carrey visstnok har fått tilbud om en rolle i filmen.
Rollen skal visst være en showy supporting role og det spekuleres at det dreier seg om karakteren The Colonel.
The Colonel er en ex mafia thug som grunnlegger superheltgruppen Justice Forever i tegneserien.

Hmm tja, Carrey har jo vist at han kan spille seriøse roller før han så kan jo gå dette her, selv om han nok ikke var den jeg hadde forventet skulle ende opp i den rollen. Men hey, filmen trenger al pr den kan få og den første hadde jo Nicolas Cage, så why not Jim Carrey.
Håper bare han spiller rollen seriøst og ikke bruker den vanlig wacky Carrey humoren sin her, for det passer ikke inn her overhodet.

Tror du Carrey vil være et bra valg for Kick-Ass 2?

The Colonel, slik han fremstår i tegneserien

4 kommentarer
    1. Det kan faktisk funke.
      Som du sier så har han jo bevist før at han kan spille noe annet en bare steingal.. Jeg hadde ikke hatet å se det skje.
      Siden du nevner Nic Cage – jeg syntes han var helt fantastisk i Kick-Ass 🙂

    2. bumblebenni: Ja det kan funke dette her, blir interessant å se hvilken vei de går med karakteren hans. Syntes egentlig de fleste gjorde en veldig god jobb i Kick-Ass jeg, hele filmen er bra fantastisk 🙂

    3. Du har rett, de fleste var veldig gode i Kick-Ass 🙂
      De gjorde jobben riktig når de hyret skuespillere.
      Jeg reagerte litt på brutaliteten i bok 2, av en eller annen grunn mer en jeg gjorde i bok 1. Kanskje det er fordi denne gangen leste jeg historien før filmen.. Men, det skal bli spennende å se hva de gjør utav den.. Det er veldig enten eller her.

    4. bumblebenni: Synes volden i bok 2 føltes mer som den var der for å bare sjokkere, som om de bare hev den inn der uten noen egentlig mening.
      Ja er spent på hva de gjør ut av film nr 2, merker jo at filmingen starter snart med alle disse nyehtene siste ukene. September ruller kameraene. Fingers crossed!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg