Scott Pilgrim gets new stuff!

Scott Pilgrim vs the World the Game er det gode old school beat ’em up spillet basert på den ikke særlig gode filmen Scott Pilgrim vs the World basert på den kjempegode tegneserien Scott Pilgrim.
Spillet kom ut får 2 år siden, men tro det eller ei, spillet får nå en ny oppdatering 19 agust som legger til støtte for online flerspiller samt en ny spillbar karakter, Wallace Wells.
Oppdateringen er foreløpig bare kjent kommer til 360, men sataser på den kommer på ps3 og, er nemmelig der jeg har spillet.


Wallace Wells

Spillet er en beat ’em up med herlig pikselbasert grafikk, et like herlig soundtrack og en masse referanser til gamle spill som river city ransom (street gangs), Mario etc).

Hvem hadde trodd at spillet vilke få mer innhold 2 år etter!?

Trailer:

En smakebitt på soundtracket:

 
4 kommentarer
    1. Kult.
      Nå har jeg fått kjøpt inn hele Scott Pilgrim serien til bokbutikken jeg jobber i, så nå kan jeg få kjøpt den og lest den jeg og (det er noe jeg ser skikkelig frem til).
      Ellers har hele Scott Pilgrim-verdenen gått meg litt hus forbi, men det der ser jo ut som noe for meg altså 🙂

    2. bumblebenni: Ja det må jeg si var godt gjort, tror ikke jeg har sett den i hyllene på noen av bokbutikkene her 😉
      Virkelig en av de aller beste tegneseriene jeg har lest, ville ikke den skulle slutte da jeg lukket siste side.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg