Film: Silent Hill – hva jeg synes

Fikk lyst å se den første SilentHill filmen igjen etter jeg så traileren til oppfølgeren.
Husker den var helt grei, men begynner å bli lenge siden jeg så den nå så tenkte det var verdt en ny titt.
Well, it was still okay.
Til tider interessang story, men uengasjerende karakterer som ghør de merkeligste ting til tider, om det er pga skuespillerne eller bare regissør el manus er jeg usikker på. Virker som om mye de gjør er bare fordi manus sier det og ikek fordi det faktisk virker som noe en ville gjort i den gitte situasjonen.

Ikke er filmen særlig mystisk eller spennende heller, ting bare skjer liksom uten å skape særlig  mystikk eller spenning, noe som er litt merkelig siden filmen tross alt bygger på spillserien silent hill som jo er kjent for akkurat det.

Den ødelegger og for seg selv med litt overforklaring, noen ganger er det bedre å ikke ha klare svar på ting.
Visuelt set er filmen tro mot spillene og bra musikk har den og, faktisk hentet rett fra spillene.
Alt i alt en helt grei film, den skal ha plus for å ikke gå resident evil ruten da med super action over the top badass moments hele tiden og eksplosjoner rundt enhver sving. Skulle bare ønske den var mer engasjerende og ja skummel.

Hva synes du om silent hillf ilmen?

Bilde: Google

4 kommentarer
    1. Elsker Silent Hill spillene! Må si at filmen skremte meg ganske mye når jeg så den første gang, men det er noen år siden. Jeg liker at de bruker 3’ern som grunnlag for den nye filmen, og jeg gleder meg veldig til den, dog forventningene ikke er skyhøye!

    2. Molly: Var mer Resident Evil fan jeg da enn silent hill, men skummle var de ja silent hill spillene. Var jo å håpe Silent Hill: Revelation 3D blir bra, men traileren gav meg ikke så mye tro på filmen. Fingers crossed!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg