Thank you youtube


Har sagt det før, men sier det igjen. Youtube can be pretty great.
Så utrolig mye en kan finne der som er umulig å få sett.
I dag har jeg fått se to dokumentarer jeg har hatt lyst til å se i lange tider, men aldri fått muligheten.

Den ene er Tales from the Crypt: From Comics to television. Som en er dokumentar om horror tegneseriebladet Tales From The Crypt, som etterhvert også ble en tv serie med samme navn. Jeg har ikke noe særlig forhold til tegneserien, men sett noen gode episoder av tvserien. Grunnen til at jeg ville se den var bare at jeg en gang leste om den på IGN tro rjeg det var og siden da har jeg hatt den i bakhodet og sett etter den med jevne mellomrom i løpet av årene. og nå idag tenkte jeg at det jo var verdt å prøve igjen på youtube og tro det eller ei der var den faktisk.

Den andre dokumentaren er Still Screaming: The ultimate scary movie retrospective. En dokumentar om scream film serien som kom ut rundt samme tid som scream 4. Får vite litt om produksjonen, alternative versjoner, ubrukte ideer og slikt.
Andre gode dokumentarer jeg kommer på i farten er Never Sleep Again: The Elm Street Legacy er en virkelig god lang dokumentar en som tar for seg Nightmare on Elm street serien. Indiana Jones: Making the Trilogy, According to the Plan om Pirates of the Caribbean Dead Man’s Chest og The Beginning: Making Episode I som handler om prosessen med å lage star wars The Phantom Menace.

Var disse to jeg fant i dag gode? Helt greie, litt skuffet over at Scream dokumentaren ikke tok for seg Scream 4 og, men men nå har jeg jo ihvertfall fått sett dem begge.

Originalbilder: Google

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg