Spillblog: DayZ – Take that you pesky zombies

I dag gikk det vestentlig bedre på dayz.
Lusket rundt en liten by og en del fabrikker og fant massevis med ammunosjon og andre resursser.
på det meste hadde jeg en haggle og en pistol med godt med ammo til begge.


Fant faktisk en revolver med litt ammo, men siden en bare kan ha en pistol av gangen mått ejeg la den ligge. Pluykket den opp og skjøt et skudd ut i luften for å teste den og se omd et kanskje kom noen zombier løpende som kunen være skyteskiver 😛
Men det kom ingen og jeg gikk inn og hentet den andre pistolen min og gikk videre.


Etterhvert må jeg si spillet ikke var så vanskelig lenger, og ikke liket spennende å lete etter resursser når en faktisk har alle de resurssene en har plass til.
Så til slutt begynte å jeg å bare skyte zombier for å ha noe å gjøre.

Og til slutt virket det som tiltrakk meg en hel bøling. Og etter å ha knertet alle dem kom det en enda større bøling ut fra intet og da gikk jeg ned for telling for godt.


34 zombier drept, liten forbedring fra sist gang 😛

Bilder: My pc

4 kommentarer
    1. Lita: Hehe, traff faktisk på en annen overlevende, men vedkommende stod bare der noen eskunder før de sprang vekk never to be seen again. I blame the zombies.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg