Enda flere spillfigurer dukker opp i Pixar filmen Wreck it Ralph

Det har nylig blitt kunngjort at flere gamle kjenninger dukker opp i den kommende spillbaserte pixar filmen Wreck it Ralph.
Ryu, Ken og M Bison fra gode gamle Street Fighter 2 dukker nemmlig opp, og jaggu gjør ikke
Sonic det også. Alle med rette stemmer even.
Stemmen til Sonic er som i spillene Craig Smith, som noen kanskje kjenner igjen som Ezio fra Assassin’s Creed.
Kyle Hebert gir stemme til Ryu, Rueben Langdon er Ken og Gerald C Rivers er M Bison, akkurat som i de siste spillene.
Ikke at jeg har noe forhold til de engelske stemmene til street fighter karakterene siden jeg bruker de japanske stemmene når jeg spiller da 😉
MEn morsomt at de er med i filmen da!

Blir spennende å se åssen Ryu og Ken ser ut, om de blir karikerte sprø versjoner av seg selv eller om de faktisk ser normale ut. Sonic har jeg allerede sett i et klipp og han så ut helt lik seg selv ut.
Selve filmen Wreck it Ralph ser vel egentlig helt okey ut, ser rimelig utbrukt ut historien da, ikke den pixar filmen jeg er mest spent på for å si det sånn.


Ryu, Ken, M Bison og Sonic


Street Fighter gjengen slik de fremsto sist vi så dem på kinolerretet i Street Fighter fra 1994. Cheesy moro med Van Damme i spissen 😀

Bilder: Google

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg