The Walking Dead episode 2 – Starved for help completed

Da var Episode 2 av The Walking dead ferdigspillt.
Fremdeles bra spill, selv om det lider av det samme som første episoden med stive animasjoner, og litt vel gamey til tider.
Føler liksom at spillet kommer med litt vel overdrevne “DU MÅ TA ET VALG!” situasjoner, Blir litt kunstig til tider.
Og twisten i episoden kunne en jo se så å si med en gang, ikke akkurat den mest originale.
De avsluttet episoden bedre enn den første episoden synes jeg.
I’m ready for more.

Har du spillt The Walking Dead Episode 2? Hva Synes du?

Bilde: Google

4 kommentarer
    1. Ok, spørsmål om The Walking Dead.
      Jeg har hørt at noen sier det er et nesten godt gameldags adventure game (og jeg har ikke fått sjekket noe mer opp i det så derfor spør jeg bare deg), er det det?
      Spørsmålet er om man må snike seg rundt å skyte eller om det er litt mer (og misforstå meg rett) gammeldags lucas arts?

    2. bumblebenni: Det er et pek og klikk eventyrspill ja, bare med litt mer fokus på dialog og avgjørelser enn puzzles. ikke noe actionspill dette. Det har noen quicktime events, men that’s it. You should check it out 🙂

    3. Da skal jeg i hvert fall laste ned det 🙂
      For jeg elsker og savner pek og klikk eventyr. Det var litt sånn høydepunkt i spillverdenen for min del 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg