Spillblog: Diablo 3 – The sword or the axe

Fant en ny øks forleden som hadde høyere damage enn sverdet jeg hadde i tilegg til å ha en socket.
Men sverdet jeg bruker til vanlig er gult og har en rekke stat bonuser.
Usikker på hvilken jeg skal bruke.
Setter jeg en stor ruby i øksens socket økes jo damage betydelig, men får ingen andre stat bonuser.
Kunne jo og satt inn en annen sten i øksen for å f.eks få mer xp pr kill, men da får jeg ikke like høy damage.
Eller jeg kunne bare fortsatt å bruke sverdet.
decisions decisions.

This one?

Or this one?

Får se hva jeg gjør når jeg spiller i dag.

Spiller du Diablo 3?

Bilder: my pc

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg