Spillblog: Diablo 3 – The journey continues

Jepp, spiller fortsatt Diablo 3.
Ikke like intens som ved første gjennomgang, men det går fremover på nightmare etterhvert.

Fikk akkurat oppgradert jeweeler til level 4, og klør i fingrene etter å få gjort om alle edelstenene mine til bedre utgaver, må bare finne noen flere pages of jewelcraft først.

Netopp beseiret Skeleton King på nightmare, noe som var en grei sak. Tror egentlig han var vanskeligere på normal.
Achivementsystemet til blizzard er bugget, har ikke achivementen for å beseire ham på normal selv om jeg jo såklart har gjort det. Fix this blizzard!

Barbaren min er rukket å li 35 levler gammel nå. 🙂
En stund siden jeg har fått skiftet ut særlig med utstyr.
Den blacksmithen har lite å by på når det kommer til sverd så langt.
Gidder ikke bruke auction house, blir liksom litt juks det. Finner nok noe til slutt.

Liker det at det skjer forskjellige events og random saker mens en spiller.
Kom over en ny en idag.

En gal kultist som stod og leste i en bok, og aboslutt ikke ville dele den med meg. Han prøvde å bestikke meg med litt guld for å la ham i fred.

Når det ikke gikk ble han ganske sint. Needless to say, things did not turn out great for him 😛

Bilder: my pc

2 kommentarer
    1. Hmh.. vi er nesten samme lvl, jeg har min lille Demonhunter på rundt den lvlen, er bra jeg er godt trent på Kiting skal jeg si deg fra min tid som huntard i WoW, tåler ikke stort som demonhuntress, så det er mye løp og skyte litt, løpe litt, skyte litt etc 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg