What I hate about Diablo 3

Jeg haaaaater det faktum at spillet må være online for å kunne spille.
Slik som det er nå, nå er serverne fulle og en kan derfor risikere å ikke komme inn i spillet.
Er så utrolig feil at det skal være slik.

Når jeg kjøper spillet vil jeg at jeg skal kunne spillet det akkurat når jeg vil, ikke når serverne ikke er fulle!
Og tenk om spillets popularitet daler og de til slutt slår av serverne?
Da vil jeg aldri kunne spille Diablo 3 mer, et spill jeg har kjøpt. Sinnsykt feil!

Se på Diablo 2 eller Torchlight, det kan jeg spille hvor og nårsomhelst.

Og la oss ikke glemme lag heller…

Er så utrolig trist at Diablo 3 skulle bli slik.

Håper virkelig det aldri blir et problem når hele spillet er ute.

Hva synes du om at Diablo 3 krever at du er koblet til nettet hele tiden for å kunne spille?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg