Min Barbar Diablo 3 banner

Vi er nå i uke 2 av Blizzards create a banner kampanje for det kommende actionrollespillet Diablo 3.
Hver uke kan en lage sin egen banner til en av classene i spillet, og denne uken er det barbarens tur.
Ved å lage sin egen banner til hver av classene låser en opp eksklusive banner tegn i selve spillet når det kommer ut 15 mai.

Men pass på, en kan bare låse opp tegnene om en lager en banner i løpet av den uken en ny class kommer på nettsiden.
Heldigvis vil det være en kort periode rett før spillets release hvor en kan gå tilbake å lage bannere til classer en har gått glipp av.

På bildet over ser dere min nye banner.
Fikk faktisk bekreftelse pr mail på at jeg hadde laget banneren, noe jeg ikke fikk da jeg lagde demon hunter banneren sist uke.
Håper den gjelder fordet eller så må jeg følge med når en kan gå tilbake å lage bannere en gikk glipp av.

Hva synes du? Har du laget bannere til spillet?

Bilde: my pc

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg