Videoblog: Street Fighter X Tekken mission nr 4

Street Fighter X Tekken har en mission mode hvor en må utføre forskjellige mål for å klare diverse utfordringer.
Mine favorittoppdrag er dem hvor en skal beseire en rekke fiender på bare en energimåler. Dvs. en har bare den energimåleren en starter med og må beseire en rekke motstandere som alle begynner med full energi. En får tilbake såvidtl itt helse mellom hver motstander, men det er ikke mye.

I denne filmen prøver jeg meg på mission nr 4.
Jeg klarte ikke det oppdraget da jeg prøvde det i går, men hvordan vil det gå i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg