The Walking Dead The Game = kjøpt

Jepp, da har jeg kjøpt The Walking Dead The Game sesong 1 til den overkomelige sum av ca 129 kr.
Spillet er delt opp i fem episoder hvorav den første kommer i april. Deretter kommer det en ny hver måned.

Spillet så faktisk bra ut utifra de siste klippene jeg har sett, fikk jo faktisk litt Resident Evil 1 vibe fra det, and that’s a very good thing. Spent på dette her.
Ikke helt bestemt meg for om jeg skal prøve å vente til alle episodene er kommet ut før jeg virkelig setter igang med det eller om jeg tar episodene etterhvert som de kommer ut.
Er så deilig å vite at en har alle episodene liggende klare så en slipper å vente en hel måned på neste, men som sagt ikke helt sikker på hva jeg gjør.

Første episode av The Walking Dead The Game kommer altså ut på pc i april.
Spillet kan kjøpes på spillutviklerens hjemmesider (anbefaler og Tales of Monkey Island fra dem, kjempebra pek og klikk eventyrspill)

Den første traileren fra spillet:

Mere skikkelig gameplay fra spillet på 7 min og 11.50 min:

Flott konsepttegning fra spillet:

Bilder: Google

And don’t worry Telltale, I won’t tell anyone 😛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg