Diablo 3 – Hvilken versjon skal en kjøpe?

Okei, jeg innrømmer det.
Jeg skal kjøpe Diablo 3 😛

Men spørsmålet var hvilken versjon skal jeg gå for?
På den ene siden er Diablo spillene noen av mine absolutte favoritter så derfor har jeg jo lyst på den mest ultimate versjonen som finnes.

Men på den andre siden er jeg fryktelig skuffet over at en må være koblet til internett hele tiden for å i det hele tatt kunne spille Diablo 3. Pga. dette heller jeg litt mot å bare kjøpe spillet til billigste pris. Elkjøp hadde jo Starcraft 2 til 299 ved lansering f.eks.

En annen ting er at collectors editions er liksom ikke fullt så spesielle lenger, så å si alle spill får jo slike nå. Før i tiden var det jo faktisk litt spesielt når et spill fikk en slik samlerutgave. Nå er det jo nesten mer oppsiktsvekkende om et spil ikke får det.
Men samtidig så er det jo faktisk Diablo 3 vi snakker om her! 😛

What to do, what to do..


Er dette verdt 900 -1000 kr?

Bilder: Google

4 kommentarer
    1. HAH!!!!
      Collectors edidtion all the way!
      sånn er det bare
      Men jeg elsker Blizzard’s collectors edition jeg så jeg er kanskje ikke den rette og spørre 🙂 Pluss at jeg spiller både WoW og Starcraft 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg