Final Fantasy XIII-2 fortsetter å rase ned i pris

Lurer på om Final Fantasy XIII-2 har solgt fryktelig dårlig eller noe.
Det fortsetter jo bare å rase ned i pris det spillet.
Først var det jo 399 når det kom ut.
Så hadde gamestop salg på 349.
Nå koster det 299 på gamestop til vanlig.
Og se bare hva det nå koster på gamezone!


Riktignok synker de fleste spill bra fort i pris nå for tiden, men tenk så mye på bare en måneds tid.
Hmm, kanskje de betaler meg for å ta spillet om jeg venter lenge nok? 😛

Bilder: Gamezone og google

2 kommentarer
    1. er ganske normalt for final fantasy synes jeg :p
      Men de har nok ikke solgt så bra, jeg spiller det fortsatt og koser meg med det jeg da 🙂

    2. Lita: Hehe, synes nå det var litt vel kjapt det fallt. Selv ukjente crappy spill faller jo ikke til 200 en måned etter de kommer ut. Men det faktum at det er en spin off tittel kan jo bidra litt.
      Godt å høre det fallt godt i smak da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg