Endelig, Retro Gamer nummer 100 i hus

Der  var det endelig kommet.
Retro Gamer blad nummer 100.
Det er et retro basert spillblad som narvesen tar inn fra england jeg pleier å kjøpe hver måned.
Det eneste bladet jeg faktisk kjøper 😉

Ble litt bekymret for at de hadde sluttet å ta inn bladene da jeg så noen gammle nummre der for noen dager siden og det er på denne tiden nyeste nummer pleier å dukke opp.
Men no worries, i dag var det endelig der!

Inne i en plastmappe denne gangen, og i anledning jubileet får vi det aller første bladet, altså nummer 1 med som bonus. Jeg har ikke det nummeret og de gammle bladene er virkelig vanskelig å få tak i så dette var jo morsomt.

Ikke verst, tidlig fri fra jobb og nytt Retro Gamer, good times!
Skal bli morsomt å lese.

Bilder: min iphone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg