Ti’s friday, and still no word from Elkjøp

Bah, da var det fredag og Street Fighter X Tekken er kommet ut.
Og fremdeles har jeg ikke hørt et pipp fra elkjøp hvor jeg forhåndsbestillte det.
De har over hudnre stk inne på lager ifølge nettsiden, men mitt spill er fremdeles ikke sendt.
Dårlige greier dette.
Begynner å bli litt urolig for når jeg blir å få Max Payne 3 nå.

Ikke like morsomt å forhåndsbestille på elkjøp når slikt som dette skjer.
Da blir jo liksom spørsmålet om en vil spare 50 kr eller få spillet da det faktisk kommer ut.

2 kommentarer
    1. vel alle kan gjøre en feil, det er som er surt er når man ikke får noen forklarende mail etc
      har ikke penger til det spillet jeg, det er nesten enda mere surt

    2. Lita: Joda alle kan gjøre feil, men ikke første gangen elkjøp ikke har klart å fått sendt spill i tide. Hadde de sendt ut en mail i forkant og forklart eller noe i den dur hadde det jo hjulpet litt på, men akk.
      Ikke noe morro å ikke ha råd til det heller det er klart, du får spare til Diablo 3 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg