Siste Spillkjøp: Alan Wake’s American Nightmare

Jepp I did it, Alan Wake’s American Nightmare til 360 kjøpt.
Dette er et nedlastbart spin off spill til hororspillet Alan Wake med en litt mer Twilight Zone aktig stemning i motsetning til Alan Wake som var mer Stephen King/Twin Peaks.
Jeg har jo nylig spillt igjenom de to nedlastbare ekstra kapitlene til det første spillet nylig, men var usikker på om jeg hadde lyst på dette spin off spillet.
Men etter å ha prøvd demoen så kom jeg fram til at jo jeg hadde faktisk det (tror jeg :P).
Godt med en ny setting og spillet generelt føles litt kvikkere. Kan jo være siden jeg spillte Alan Wake’s ekstra kapitler på pc og de gikk litt tregt da den delen.
Uansett så var det jo bare ca 100kr for American Nightamre 😉
Det er i tilegg til story modusen også en overlefvelsesmodus hvor en må prøve å holde ut til soloppgang på store brett hvor bølger med fiender er ute etter en. Morsomt å løpe rundt og samle våpen og ammo.

Har du kjøpt noen spill i det siste?

Bilder: Google og gamefaqs

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg