Spillblog: Alan Wake nedlastbart innhold fullført

Da har jeg endelig fullført de to nedlastbare ekstrakapitlene “The signal” og The Writer” til horrorspillet Alan Wake.
Så nå kan jeg si meg helt ferdig med spillet omsider.

Vil ikke si ekstrakaiptlene var like bra som selve spillet, mer action enn story, men var ihvertfall en del nye omgivelser.
Og litt story var det jo selv om det egentlig ikek førte selve hovedhistorien mye videre.
Glad jeg har fullført dem ,men så var spørsmålet om jeg er mettet så mye på Alan Wake nå at jeg ikke har lyst på Alan Wake’s American Nightamre, som kom ut på 360 idag.

Skal teste demoen, så får vi se.

Har du spillt Alan Wake?

Bilde: Alan Wake

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg