spilldemoer går ut på dato?

Må si jeg likte det nye Twisted Metal spillet.
Demoen var morsom, så i går tenkte jeg at jeg skulle fyre den igang igjen.
Men se bare her hva som skjedde når jeg prøvde å starte den

Jepp, demoen har gått ut på dato..
Knapt en ukes tid var alt vi fikk så stoppet demoen å funke.
Demoen er også fjernet fra Playstation Store både i usa og europa, slik at den kan ikke lenger lastes ned.
Spillet komemr ut i amerika neste tirsdag og hva gjør Sony? De fjerner demoen og stenger demoen.
Vil de ikke at spillet skal selge noe overhodet?!

Det er så utrolig bak mål, tror de at vi skal spille oss lei på demoen eller? Det er jo knapt noe innhold i demoen overhodet i forhold til hele spillet. Enspiller er jo bare en bane en ikke kan endre noe på i det hele tatt.
De kuhnen nå ihvertfall ha latt oss få spille enspiller fortsatt da, bare stengt online delen om de nå måtte.
Men neida, istedet  tar de bare å gjerner hele demoen.

Trodde demoer var til for å faktisk skape blest om spill og faktisk hjelpe dem å selge jeg…

Bilder Google og min iphone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg