Spillblog: Kingdoms of Amalur – Home is where the house is


Tadah, jeg har fått meg hus!,Det som er litt i bakgrunnen der.

Ikek så mye som skal til å for å få seg hus gitt, fikk det som belønning etter å ha utført en quest i en by som var angrepet av store mengder edderkopper. Edderkopper smedder kopper, no problem 😛


And from the inside.


Fått kjøpt meg en spisestue også, må jo ha det vettu 😛

Ikke at det er så mye å egentlig bruke huset til annet enn å sove i sengen for å spole tiden fremover om det skulle være ønskelig. Vært morsomt om en hadde kunnet innrede litt, hengt opp utstyr en ikek bruker og slikt, men ser ikke ut som noe av det går dessverre.


Og så har jeg laget meg et par nye hansker!
Morsomt at en kan gi navn selv på utstyr en lager 😉

Akkurat nå har jeg bøttevis med quester stå er her gjelder det å fortsette å jobbe hehe.
9 fullførte quester så langt.
Det høres kanskje ikke mye ut, men noen av dem har vært bra lange med flere stadier og slikt.
Banket et troll, that was fun 😛

Join me for a tour:

Spiller du Kingdoms of Amalur?

Bilder: My pc

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg