(Endelig) pakke i posten

Med litt hjelp fikk jeg endelig åpnet postboksen i dag (ikke takket posten).
Så fikk omsider pakken i hus.
Må si det vriekr ikek som cdon egentlig har oen fasit på hvordan de pakker ting, dette var en megalang pakke, når det med enkelthet heller kunen vært en mer kompakt en.

HVa var det i pakken you ask?

Lets have a look shall we.


Games! I see games!


Her har vi spillene fra venstre: The Conduit 2 på wii og Yakuza 4 og Burnout Paradise Ultimate box til ps3.


Burnout er jo litt gammelt så har jo slik eldre ps3 rød logo øverst på ryggen 😉

Godt å endelig få paken i hus, slappt av postbudet å ikke gjøre noe enda jeg skrev lapp.

Bilder: min iphone

4 kommentarer
    1. Har du spillt gjennom det første Conduit?
      Likte det selv hvertfall, og av et lille jeg har spillt 2ern så er det ganske bra 🙂
      Vil også anbefale deg goldeneye om du liker FPS på Wii 🙂

    2. Nichlas: Ikke spillt Conduit 1, toern virker helt grei utifra det lille jeg har testet. Ihvertfall verdt 106 kr. Goldeneye på wii er kjempebra ja.

    3. Enern er veldig repeterende mtp omgivelsene og fiendevariasjonen, mange trange korridorer osv , men toern virker som de har lært av det, 106kroner er det verdt ja :p
      Kjøpte meg medal of honor+deus ex til 379kr I dag, synes det var et godt kjøp som jeg ser frem til å spille 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg