(Nesten) pakke i posten

Jeg har ventet på en pakke i det siste, og i dag kom den endelig.
Problemet er bare at postbudet ser ut til å ha presset pakken inn i postboksen selv om den ikke passet helt og dermed klart å klile fast postboksen slik at jeg ikek får låst den opp!

Så nå kan jeg bare se på pakken som ligger der inne i postboksen, uten at jeg får tak i den.
Håper jeg får åpnet postboksen i morgen, kanskje jeg burde skrive en lapp å henge på til postbudet?
Vennligst ikke stapp postboksen min så full at jeg ikke får låst opp!”

Bilde: Google

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg