3DS: Resident Evil: Revelations demoen er her – Førsteinntrkk


Da har jeg spillt igjennom Resident Evil: Revelations demoen.
Førsteinntrkket er positivt, det føles veldiog forsegjort og godt gjennomført.
Ser veldig pent ut, god lyd og musikk, litt lav lyd da synes jeg (hører lit dårlig så nok ikke alle som vil reagere på det).
Skytingen i spilelt føles bra, så langt ingen hodeknusende headshots eller nærkampknep, men kan jo være de bare ikke er med i demoen.

En får en gjenstand i demoen som brukes til ås canne etter hemmelige gjenstander.
Ikke helt sikker på hva jeg synes om det. I metroid prime scannet en også og det var virkelig ikke noe særlig der, det stoppet opp spillet helt så sinnsykt ofte.
Merket også at en ikke lengre har en knapp for å sprige, nå løper bare karakteren av seg selv. Dog ikke like fort som før. Det kan være for å gjøre fiendene litt mer farlige? For farlige det var dem, en tar mye skader når en blir truffet av dem, samt det er vanskeligere å komme seg unna dem siden en ikke er så kjapp på foten som før.
Merket også at hovedpersonens partner ikke engang rørte på munnen når han snakket, litt pussig.
Tempoet er roligere enn i de forrige spillene i serien med et større fokus på utforsking og stemning, noe jeg synes funket veldig bra. Det var faktisk et puzzle i demoen også, det brukte touch skjermen da, ikke så superfan av touch skjermen, men men.

Litt synd at puzzle gjenstander blir automatisk brukt av seg selv om en har dem, en må ikke selv bruke den. Føler litt at spillet liksom tenker for meg der, men men, er jo ikke sikkert det er slik på alle puzzles.

Heldigvis hadde jeg ingen datakontrollert partner under mesteparten av demoen, dog jeg møtte på partneren min mot slutten, you know, the guy whose mouth does not move hehe.
Men ble ikke noe action eller puzzle solving når han var der så er  vi heldige spiller en stort sett alene i dette spillet.
Misliker sterkt datastyrte partnere som viser en vei, skyter ens fiender og ja egentlig spiller spillet for en.

Resident Evil: Revelations virker ihvertfall veldig bra så langt, anbefaler alle som har en nintendo 3ds å laste ned demoen på e-shopen!

Har du prøvd demoen?

Originalbilde: Google

2 kommentarer
    1. Har testet demoen. Det var grafikken jeg ble mest imponert av. Da man kommer inn blant bordene og tåka ligger tykt i rommet. Herlig!
      Skal nok kjøpe spillet sammen med dual analog stick pakka.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg