Natt Anime – Dragon Ball Episode of Bardock, Ny Dragon Ball episode!

Tro det eller ei, vi har faktisk fått en ny spesial Dragon Ball episode.
Denne fokuserer på hva som skjedde med Bardock, Goku’s far, etter han ble sprengt i fillebiter av Friza.
God episode synes jeg, så digg å få nytt Dragon Ball materiale, knivskarp HD anime = awesome!
Tenk, Masako Nozawa er faktisk 75 år gammel nå. Skulle ikke tro det når en hører henne.
Hun har stemmen til flere karakterer i Dragon Ball, som Goku og Bardock.

Enjoy: (husk å velge HD kvalitet på videoen)

Hva synes du?

Bilde: Google

5 kommentarer
    1. Matias: Har tar du nok feil, dette er faktisk en splitter ny episode som kom ut for noen uker siden. Du tenker på Bardock The Father of Goku, som riktig nok kom ut i 1990.

    2. Oi, takk for at du påpekte det, ellers hadde den gått meg hus forbi. Nå, jeg har noen småting å pirke på i forhold til episoden: Det virker litt sært at Bardock oppnår Super-Saiyan-nivået med en så lav powerlevel. Da Goku oppnådde nivået var han nærmere 150 millioner, mens Bardock lå på knappe 10,000. Jeg husker også fra Cell-sagaen at tidsreiser fungerer på en litt annen måte i DB-universet. Det finnes én nåtid som ikke kan endres, så da Trunks reiste tilbake fra den apokalyptiske verdenen sin ble ikke noe endret da han kom tilbake.
      Annet enn det er det gøy å se Dragon Ball igjen, og jeg ser flere av de klassiske elementene som preget serien da den originalt gikk. Takk for at du postet dette.

    3. Matias: Hehe, jeg bryr meg døyt om all den statistikken rundt powerlevels og alt det der. For meg handler Dragon Ball om karakterene ikke om slåssingen.
      Synes dette var en god episode.

      Det kom en ny spesialepisode i 2008 også “Yo! Son Goku and His Friends Return!!” heter den. Også veldig god.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg