I gang med ny bok – Lille Stjerne

Da var jeg kommet meg i gang med en ny bok omsider.
Jeg var så heldig å få Lille Stjerne av John Ajvide Lindqvist (La Den Rette Komme Inn, Håndtering av Udøde) til jul.
Startet på den i dag og er kommer til side 120.
Spennende så langt om enn noe rolig i framdriften.
Morsomt å være igang med litt lesing igjen, og denne boken sies å skal være forfatterens dystreste så langt,  blir spennende.
Jeg har det liskom med å skikkelig lese når jeg først setter igang med bøker noen ganger så får vi se hvor lang tid jeg bruker på denne 😉
Leser du fort igjennom bøker når du først er i gang eller tar du det mer litt og litt?

Litt om historien:

Under en sopputflukt finner en utbrent svensktoppartist en et lite spedbarn forlatt ute i skogen. Han redder livet til den lille jenta og hennes første skrik gjør ham stum. Ut fra den lille kroppen stiger en serie perfekt truffne toner.
Han tar med jeten hjem og gjemmer henne i kjelleren. Han håper at hennes utrolige musikalitet skal gi livet hans mening.
Men det kan virke som jenta her en merkelig kraft til å påvirke menneskene rundt henne..

Har du lest noen av John Ajvide Lindqvist?

Bilde: min iphone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg