Carl Barks Donald Julehefte – Litt voldsomme greier?

Da har jeg lest den første historien i årets Carl Bark’s Donald Julehefte.
I forordet til juleheftet stod det at årets historie nesten ikke kiom på trykk pga sensurreglenbe da den opprinnelig ble skrevet.
Jaja, tenkte jeg, de sensure reglene i gamle dager de var nå bra strenge og tenkte ikke noe mer over det.
Men jeg må faktisk si jeg ble litt overasket over behandkingen Donald får av nabo Jensen i denne historien.
Synes faktisk det gikk litt hardt for seg.
Kan ikke huske at det gikk så hardt for seg i basketakene dem imellom, eller er det blitt så lenge siden jeg leste
Donald sist at jeg husker så feil?
Aldri reagert på noe slikt i Donbald før, men ta en titt her, synes ikke du og det går litt hardt ut over stakkars Donald her?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg