Mario Kart 7 kommer til nintendo 3DS på fredag!

Mario hviler ikke på sine laubærer for tiden, like etter vi fikk Super Mario 3D Land er han tilbake i Mario Kart 7 som kommer til nintendo 3ds fredag 2 desember.
Jeg må si jeg var litt lunken til dette spillet først da jeg synes det virket bra likt forrige Mario KArt som kom til wii, men nå i det siste har jeg blitt mer positiv, så det skal nok kjøpes dette ja. 3ds’en min må jo bli helt forvirret, to nye spill på så kort tid?! 😛
Spent på de nye banene og power up gjenstandene, vaskebjørnshalen fra Super Mario 3D Land er jo med 😉
OG så får vi jo en bane fra Mario Galaxy spillene og, skal bli morsomt å se.

Lurer på om jeg skal forhåndsbestille på cdon, de bruker å være tidlig ute med å sende ut nintendo spill, hender de kommer dagen før release noen ganger tilogmed. Hadde jo vært kjekt med Mario KArt 7 på torsdag om jeg skulle være så heldig.

Tror jeg skal spille litt Mario Kart ds i dag for å liksom lade opp litt 😉
Jeg har faktisk ikke spillt ds spillet så mye så kan bli morsomt det og.

Liker du Mario Kart spillene? Tenkt å kjøpe Mario Kart 7?

Bilde: cdon

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg