Super Mario 3D Land completed (eller?)

Da var Super Mario 3D Land klart.
Har klart alle 95 brettene, samlet alle 285 star coins(+ noen fra mystery boxes), banket bowser et utall ganger.
Puhh, må si noen av de siste brettene var litt vriene, men morsomt var det virkelig 🙂
Men når jeg sier jeg har klart spillet er det ikke heelt rett, etter jeg klarte det, fikk samlet alle pengene og liksom følte meg ferdig med spillet dro jeg på gamefaqs bare for å se om det var enda mer gjemt å låse opp, og tro det eller ei det er faktisk et nytt siste brett i spillet.

For å få det må en klare alle brettene i spillet med Luigi også, du vet han grønne broren til Mario, samt en må få gult flagg på alle brettene. Det gjøres ved å lande helt på toppen av flaggstangen i slutten av brettene, noe jeg ikke har gjort på alle.
Men vet du jeg tror jeg venter litt med å låse opp det aller siste hemmelige brettet jeg 😉

Hm, lurer på hvor lang tid jeg brukte på å klare spillet.

-2 min da jeg startet opps pillet nå for å ta bildene 😛 Ikke ille lengde det da
med tanke på at det er et platformspill. Som en ser er det det  spillet jeg har spillet lengst på 3ds’en.

Spillet var virkelig bra, så flott at nintendo 3ds har fått et virkelig originalt knallspill, anbefales til alle som har en nintendo 3ds!

Hva var det siste spillet du klarte?

Bilder: min iphone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg