Hvilke julehefter skal en ha i år mon tro?

Nå nærmer vi oss adventstiden med stormskritt og da har juleheftene sneket seg inn i butikkhyllene atter en gang.
Hvilke julehefter skal du ha i år?
Pocketboken Donald Duck’s julehistorier og Carl Barks Jul er liksom de jeg må ha hvert år, samler litt på dem 🙂
Ellers bilr det muligens det nye norskproduserte Donald juleheftet, og så ser jeg det har kommet et nytt hefte gitt, Onkel Skrues jul, hmm hmm. Det er fristende, men jeg vet ikke helt, de er ikke så billige disse julefetene da. I fjor fikk jeg faktisk ikke lest stort i heftene mine, lurer på om jeg skal ta dem frem igjen i år?

Bilde: Serienett

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg