Spillblog: Super Mario 3D Land – Jakten på de siste Star Coins

Nå troor jeg at jeg nærmer meg slutten på Super Mario 3D Land.
Jeg sier tror fordi sist jeg trodde det viste det seg at jeg bare hadde klart halvparten av spillet så en vet aldri helt hehe.
Jeg har drevet og samlet opp de fleste star coins som ligger gjemt rundt på alle brettene i spillet, disse har jeg brukt til å låse opp noen av brettene, nå har jeg bare et brett igjen og det krever hele 290 star coins for å låses opp og jeg har nå 284, jeg mangler altså seks stykker.
Så nå var det å dra tilbake til brett hvor jeg ikke har funnet alle for å lete etter de siste.
Spillet har en lettfattelig oversikt over hvilke brett en mangler star coins på så det gjelder bare å lete grundig rundt på disse brettene og håpe en finner dem.

Spiller du Super Mario 3D Land?
If not, you should 😉

Bilde: min iphone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg