Spillblog: Super Mario 3D Land – The curse of the star coin

På hvert brett i nintendo 3ds spillet Super Mario 3D Land er det gjemt tre store star coins en kan plukke opp for å låse opp skjulte brett. Jeg har nå vært på dette brettet i noe som føles som en evighet. Jeg får nemmelig ikke tak i den første star coin på brettet, den ligger slik til at det er vrient å bedømme avstanden til den, og om jeg bommer på den bærer det rett i døden.


Hele brettet foregår på denne store gule heisen som går sakte oppover av seg selv, saaakte. Slik at hver gang en dør må en altså starte helt på nytt, på nytt på den saaakte heisen.


Going and going and going..


And going…


Endelig! Der er den! Will I catch it this time?


Yeah!! Fikk alle star coins på brettet, endelig 😉

Og som valig når jeg spiller dette spillet var det så morsomt at jeg tok en bråte brett til, fun fun fun 🙂


Hvor lenge har jeg spillte spilelt nå mon tor? La oss ta en titt i spill statistikken til 3ds’en.


11 timer og 5 min gitt og enda er det mere igjen 😉

Har du spillt Super Mario 3D Land?
Hvis ikke, hva venter du på løp og kjøp! 😛

Bilder: min iphone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg