Julen kommer tidlig i år til min pc

Pc’en min får julegavene sine tidlig i år, jeg har nemmelig bestillt litt nytt til den 😉


BenQ 24″ LCD

Jeg har holdt meg til de gamle store tykke crt skjermene til nå pga jeg liker bildet bedre der, men nå synes jeg det var på tide å ta spranget over til lcd skjerm så fant meg denne her på komplett som virker bra, hdmi inngang og lav responstid, veldig kjekt. Håper den funker bra, jeg er så pirkete på nye ting hehe.


Kjøpte meg like greit 4gb ekstra minne til maskinen når jeg så var igang, koster jo bare ca 350 kr så får jeg 8gb tilsammen, burde vel holde en stund tenker jeg.


Gainward GeForce GTX 560Ti 1GB

Sist men ikke minst kjøpt ejeg meg et nytt bra kraftig skjermkort, det jeg har nå har funket bra, men nå er det jo tre år ga melt så tenkte det var på tide kjøpe et nytt kraftig ett, håper det virkelig er merkbart kraftigere da, det som liksom er det skummle når en kjøper nye pc deler det at det faktisk ikke gir noen merkbar forskjell.

Fingers crossed.
Håper pc’en blir glad for julegaven i år 😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg