Super Mario 3D Land forhåndsbestillt + I got plakater!

Var innom og forhåndsbestillte Super Mario 3D Land på gamestop idag, det komemr jo i morgen og tror en får med en nøkkelring og så like greit å forhåndsbestille.

Til min overaskelse fikk jeg også en bråte med Super Mario 3D Land og Mario Kart 7 plakater, morsomt.
Var faktisk hele 4 forskjellige plaketer, not bad.
Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av dem, henger ikke opp plakater, men de får stå i plakatsamlingshjørnet hehe.

Ta en titt på plakatene, hvilken likte du best? Tror jeg likte de to cover art plakatene best jeg.


Hehe ser ut som Bowser er klar til å kaste seg over Mario der 😛


It’s a me, I’m hangliding!


Synes fremdeles det er litt rart at Nintendo valgte å fokusere på denne relativt ukjente drakten fra
Super Mario Bros 3 framfor den langt mer kjente der Mario har bare vaskebjørnsører og hale
på de vanlige klærne.


I kinda like this, skulle vært blå himmel i bakgrunnen da, hva er det med Nintendo og disse hvite cover bakgrunnene de siste årene? Mario Kart Wii og DS hadde også slike kjedelig hvite bakgrunner.

Bilder: min iphone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg