Videoblog: Skyrim – den første dragen

Kom meg endelig litt igang med Skyrim igjen, noen ganger blir det sånn at en faktisk tenker på å gjøre noe nesten hele dagen før en faktisk kommer seg igang.
Fikk gjort ferdig en quest som var å oppsøke jarlen i en ganske stor by jeg såklart ikke husker navnet på i farten hehe.
En liten naboby hadde blitt angrepet av en drage og trengte hjelp.
Deretter ble jeg introdusert for jarlens trollmann el hva han nå var, noe i den duren.
Han ville ihvertfall ha meg til å dra på leting etter en dragestein, som jeg faktisk allerede hadde funnet, så det ble en kort quest hehe.

Etter jeg fullførte den utrolig lange slitsomme questen som bestod i å strekke armen i ryggsekken og ta opp dragesteinen ble også denne byen angrepet av en drage, så da bar det til dragen med jarlens soldater hakk i hel.
Her får dere se hvordan det gikk da vi møtte dragen:

Så da har jeg møtt den første dragen i spillet, må si det var ganske så imponerende, måten den bevegde seg på, fløy omkring og blåste ild og gjorde livet surt for meg og alle andre i nærmeste omkrets hehe.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg