Gratulerer med 10 årsdagen xbox

I dag er det faktisk hele 10 år siden den aller første xbox konsollen kom på markedet i usa.
Den fikk ikke den største suksessen, men vi fikk jo serier som Halo, Fable og Ninja Gaiden fra den.
Og så banet den jo vei for megasuksessen xbox 360 da.
Jeg kjøpte xbox’en bra sent og spillte egentlig aldri så veldig mye på den, men var jo kjekt å få prøvd ut de spillene som bare fantes på den konsollen.

Et annet bruksområde for konsollen var som mediasenter, altså om en hacket konsollen kunne en bruke den til å se på film, høre på musikk etc, det var faktisk en hel del folk som gjorde det med kosnollen sin.

Så gratulerer med dagen xbox!
Min står i et skap her, men jeg måtte jo bare ta den frem nå (skal si den er stor og tung hehe) og ta et bilde av den på den store dagen 😉

Har du en original xbox?

Bilde: min iphone

4 kommentarer
    1. husker jeg ikke spilte så mye på den første xboxen pga de store håndkontrollene de hadde aller først- noe som ikke gikk med mine små hender, men uansett så ble det litt hit and run spilling senere da..

    2. hedda: Ahh ja de store håndkontrollerne ja, kjøpte min xbox så sent at jeg slapp unna dem heldigvis. Fikk de litt mindre sorte, mer komfortable dem, men fremdeles litt clunky.
      Hva spillte du på xbox da?

    3. Ja, i går klarte jeg faktisk å fikse den, men jeg vet bare ikke om de fortsatt selger spill til den….
      Vi har spill, men jeg har to brødre som er små så de har ødelagt dem;-)
      Jeg er kjempe stolt da som har klart å fikse den;-) hheheheheh, jeg er jo bare 14 så…..
      Men jeg er ganske smart da………

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg