Grand Theft Auto 5 trailer kommer 2 november

Rockstar Games har nå kunngjort at dena ller første traileren for Grand Theft Auto 5 kommer 2 november.
De ga samtidig ut spillets logo so du kan se ovenfor her.
Litt spesiell det V tegnet, luyrer på hva det kan bety?
Aldri vært den søtrste gta fan’en, bare spillt ut gta 4, men er jo morsomt med slike gigantiske spill som kan vare så å si uendelig.
Håper spillet har masse sideoppdrag og jobber og slikt som de forrige spillene hadde, f.eks brannbil.oppdrag, pizzalevering, politioppdrag etc etc, gta 4 var bra, men det hadde ingen av disse ekstraaktivitetene lenger så det føltes veldig tomt. Liten vits med en svær kjemebra laget by når det ikke finnes noe å ta seg til i den.
Spent på traileren.

Lurer på om spillet kan ha release så tidlig som i mai 2012? Virker som Rockstar har brukt å gi ut spillene sine på den tiden de siste årene, men så kommer jo Max Payne 3 allerede i mars da så spørs jo kanskje. Håper det ikke blir et helt år til spillet kommer da, så surt å se noe fra et spill som ikke kommer på leeenge.

Hva tror/håper du om gta 5?

Kilde og bilde: Kotaku

1 kommentar
    1. Først å fremst så syns jeg Rockstar Games lager utrolig bra spill, Grand Theft auto er jo omdiskutert pga all volden ,
      jeg likte spillene på ps2 også nye spill på ps3. Det eneste jeg syns var litt negativt var volden, det fins jo faktisk unger som kjøper disse spillene. Slike spill bør jo være for voksne, selv syns jeg Grand Theft er et bra spill men savner vel litt av mulighetene de hadde i San Andreas… en kan jo gå litt lei av disse samme oppgulpene av spill osv. Jeg syns Rockstar har gode spill slik som RED DEAD redemption som jeg syns var et flott western spill. Jeg blir vel litt vel lei av alle disse skyte spillene så derfor blir min største glede i år Skyrim som er en anen sjanger… Rockstar lager utrolig bra spill så dette vil jeg nok kjøpe dersom det kommer neste år… Max payne syns jeg burde blitt utgitt for lenge siden, datoen har hele tiden blitt forskjøvet frem… Jeg blir aldri lei spill tror jeg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg