Dead Island oppdatert igjen – nye funksjoner og fixes


Dead Island har blitt oppdatert hele to ganger den siste tiden med masse fixes og nye funksjoner, her er noen av de viktigste:
Max level er nå 70 istedenfor 50 (så bra, mer spilling på karakteren sin)
Nye blueprints for å lage nye våpen er lagt til (yeey, mere våpen å mekke sammen)
Skade fra Infected er redusert (hmm, litt kjekt?)
Infected stopper ikke lenger spillerens angrep (kjekt, bare det ikek gjør spillet for enkelt, jeg har ihvertfall merket godt at de kunne avbryte mine angrep før)
Purna’s ammo kapasitet er øket med 50% (kjekt siden hun er fokusert på skytevåpen)
Fienders vanskelighetsgrad kan nå skaleres til den enkelte spilleren på coop (hmm, lurer på hvordan dette vil fungere i praksis? Vil fiender gjøre mere skade på en spiller?, ihvertfall kjekt at spillet ikek vil bli kjempeenkelt eller kjempevanskelig for en av spillerne om det er stor levelfoskjell)
Forbedrede gjenstander i våpenesker, samt at alle våpenesker nå har gjenstander.
En stopper ikke lengre opp når en plukker opp gjenstander, bortsett fra når en plukker opp fra døde zombies (yippie!, jeg har irritert meg ganske mye over at en stopper opp hver gang en plukker opp gjenstander, det gjør det så utrolig tregt å komme seg fremover om en vil få tak i nye gjenstander og penger, kjempebra at de har fikset dette)
De har også fikset på new game+ altså om en starter på nytt når en har klart spillet med sin opplevlete karakter. (kjekt dette, blir det morsommere å spille spillet om igjen og det får mer levetid.

Så hva synes du om disse forbedringene? Er det ikke flott at uviklerne fortsatt jobber med å forbedre spillet?

Originalbilder: Google og spillets hjemmeside

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg