Nyeste spillkjøp: Batman: Arkham City

I dag kom det etterlengtede storspillet Batman: Arkham City ut på ps3 og 360 (pc ver kommer i november).
Jeg hadde opprinnelig forhåndsbestillt samlerutgaven på ps3 for lenge siden, men så viste det seg at en ikke fikk med et cover til selve spillet på samlerutgaven av en eller annen merksnodig grunn.

En får med en statue i sort vhitt av Batman samt litt småtteri av nedlastbart ekstramateriale og noen småe bilder.
Jeg vil mye heller ha et fint steelbook cover jeg enn en statue som står og støver ened. Statuer er fine de, men coveret er jo liksom spillet sitt det, en ser jo det hver gang en titter bort i hylla eller spiller spillet. Synes det er flott med slike spesialcovere jeg så var veldig skuffet over at det ikke fulgte med i samlerutgaven. Men altså tenk ikke engang et vanlig cover får en med der, spillet sitter bare i artboka! Snakker om høl i huet!

Anyways, så for noen dager siden gjorde jeg om bestillingen til special edition utgaven istedet, der får en spillet i et flott steelbook cover, very nice.


Spillet i flott Steelbook cover, Robin nedlastbart ekstrainnhold forhåndsbestillingsgoodie og plakater, også forhåndsbestillingsgoodie, ikke verst 😉


Steelbook coveret med plastikk


Steelbook cover uten plastikk = enda bedre, slipper enn alle de logoene


Baksiden med The Joker

Har du kjøpt Batman Arkham City? Hvis så hvilken utgave gikk du for?

Bilder: min iphone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg